Polityka ciasteczek COOKIES

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji:

Polityka Cookies

Zgoda!
Zgoda!
arrow arrow2 arrowsgb biznes czlowiek rolnictwo filtrowanie1 filtrowanie2 ikonkainfo kolkadopinu kwadracik okooutline partnerstwo pin solidnosc stabilnosc tradycja biznes czlowiek rolnictwo linkedin googlep scrollTo phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Usługi dodatkowe –

Usługi dodatkowe

 

Co to jest BLIK?

BLIK to sposób płatności mobilnych.

Co umożliwia BLIK?

– dokonanie płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych
– wypłatę gotówki w bankomatach oznaczonych logo BLIK

Kto może korzystać z BLIKA?

Z BLIKA mogą korzystać wszyscy posiadacze smartfonów, którzy ściągną aplikacje PORTFEL SGB i maja aktywną  min. 1 kartę płatniczą (Visa, Mastercard).

Jak zacząć korzystać z BLIKA?

– Pobierz aplikację SGB Mobile.
– Przejdź przez proces aktywacji aplikacji (wymagana aktywacja przez Bankowość Internetową), aktywuj BLIK w SGB Mobile.

I już! Od teraz możesz używać BLIKA. To takie proste!

Na jakich telefonach działa BLIK?

BLIK działa na smartfonach z oprogramowaniem Android oraz iOS. Do korzystania z BLIKA niezbędne jest połączenie z Internetem (pakiet danych lub wi-fi).

Czy BLIK jest bezpieczny?

Tak, jest to bezpieczne. Wykonanie transakcji BLIKIEM wymaga dostępu do aplikacji mobilnej Portfel SGB, która zabezpieczona jest 6-cyfrowym kodem PIN. Każda transakcja jest dodatkowo potwierdzana na urządzeniu mobilnym. Na ekranie potwierdzenia widoczna jest m.in. kwota, rodzaj oraz odbiorca transakcji. Łączna dzienna kwota transakcji BLIK nie może przekroczyć ustalonego dziennego limitu, który wynosi 10.000,00 PLN. W aplikacji mobilnej można zmieniać limity transakcji gotówkowych, bezgotówkowych oraz internetowych.

Kod potrzebny do przeprowadzenia transakcji jest generowany i zarządzany centralnie przez Polski Standard Płatności, operatora BLIKA. Zapewnia to unikalność jednorazowego kodu, który jest przypisany do użytkownika i ważny tylko przez 2 minuty. Sam BLIK, jako usługa, nie przechowuje żadnych danych użytkownika, które mogłyby zostać wykradzione, przechwycone i wykorzystane w innej transakcji.

Jakie są opłaty za korzystanie z BLIKA?

Klienci Banku Spółdzielczego w Stegnie mogą korzystać z BLIKA bezpłatnie.

Co zrobić jeśli zgubię telefon z zainstalowaną aplikacją banku?

Należy niezwłocznie poinformować bank. Jeżeli Twój telefon umożliwia zdalne wyczyszczenie jego zawartości, w trosce o swoje dane przechowywane na telefonie, skorzystaj również z tej funkcji. Pamiętaj również o tym, aby dostęp do swojego telefonu zabezpieczać hasłem lub pinem, co w przypadku jego zgubienia zmniejsza ryzyko dostępu do danych przez osobę nieuprawnioną.

Czy mogę korzystać z BLIK podczas pobytu za granicą?

Nie. Z płatności BLIKIEM można korzystać tylko na terenie Polski.

Czym jest Google Pay?

Jak działa Google Pay?

Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia w milionach miejsc. Po dodaniu karty możesz:
-Płacić telefonem w sklepach stacjonarnych lub środkach transportu publicznego.
-Płacić w aplikacjach lub na stronach internetowych.

Jak skonfigurować Google Pay?

Konfiguracja Google Pay zajmuje tylko kilka minut.

1.Pobierz aplikację z Google Play.
2.Zaloguj się na swoje konto Google i dodaj formę płatności.
3.Jeśli chcesz korzystać z Google Pay w sklepach stacjonarnych, sprawdź czy Twój telefon ma moduł NFC.
To wszystko. Możesz już płacić za pomocą aplikacji.

Czy muszę dodawać pieniądze do Google Pay?

Nie musisz dodawać pieniędzy do Google Pay, aby płacić za pomocą aplikacji. Wystarczy, że dodasz formę płatności, np. kartę debetową lub kredytową. Z Google Pay płacisz tak jak zwykle gdy korzystasz ze swojej karty płatniczej.

Co się stało z Androidem Pay i Google Wallet?

Android Pay i Google Wallet są teraz częścią Google Pay. Wszystko to, co można było robić za pomocą tych aplikacji, jest teraz możliwe w Google Pay, na przykład płatności w sklepach stacjonarnych, w internecie czy też przechowywanie kart lojalnościowych.

Gdzie można korzystać z Google Pay

Z Google Pay możesz korzystać w milionach sklepów i aplikacji oraz na całym mnóstwie stron internetowych. Sprawdź, jak możesz się dowiedzieć, gdzie akceptowane są takie płatności.

-W sklepach – sklepy, w których można korzystać z Google Pay, nie muszą być oznaczone logo Google Pay. Jeśli sklep akceptuje płatności zbliżeniowe, możesz w nim płacić za pomocą telefonu.

-W aplikacjach i na stronach internetowych – płać za pomocą Google Pay w każdym miejscu, gdzie zobaczysz to logo.

Jak korzystać z Google Pay

-Płatności w sklepach lub środkach transportu publicznego
– Odblokuj telefon
– Przyłóż tylną część telefonu do terminala na kilka sekund
– Postępuj według instrukcji widocznych na ekranie
– Płatności w aplikacjach i na stronach internetowych
– Realizując transakcję, wybierz przycisk Google Pay. Wybierz formę płatności i podaj adres dostawy
– Potwierdź zamówienie

Czy korzystanie z Google Pay jest bezpieczne?

Google Pay chroni dane Twojej karty dzięki kilku warstwom zabezpieczeń – korzystamy z jednej z najbardziej zaawansowanych infrastruktur ochrony danych na świecie, tak by Twoje konto było bezpieczne. Podczas płatności w sklepach Google Pay nie wykorzystuje rzeczywistego numeru Twojej karty, dzięki czemu dane są chronione.

Informacje związane z rozwiązywanie problemów dot. korzystania z Google Pay, a także z zarządzaniem formami płatności dostępne są również na stronie Google Pay

Terminale Płatnicze POS

Program Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego „Polska Bezgotówkowa” to wspólna inicjatywa uczestników rynku usług płatniczych w Polsce: wydawców kart, agentów rozliczeniowych oraz organizacji Visa i Mastercard przy udziale Związku Banków Polskich i wsparciu Ministerstwa Rozwoju. Program skierowany jest do małych i średnich przedsiębiorców, którzy chcą rozpocząć przyjmowanie płatności za swoje towary i usługi za pomocą kart płatniczych. Od września 2018 r. Program został rozszerzony o instytucje publiczne.

Dzięki Programowi sklep lub punkt usługowy może przez okres 12 miesięcy przyjmować płatności kartą bez ponoszenia kosztów. Instytucje publiczne mogą skorzystać z bezpłatnych terminali aż do 31.08.2021r.

Dla uczestników Programu wspólnie z First Data przygotowana została specjalna oferta promocyjna na okres po zakończeniu finansowania przez fundację.

Klienci Banku Spółdzielczego w Stegnie mogą złożyć wniosek o terminal płatniczy w placówce lub przez Internet Banking, w zakładce:
“Świadczenia” -> “Złóż wniosek o Terminal Płatniczy – Polska Bezgotówkowa”.

Zobacz ofertę w ramach programu Polska Bezgotówkowa dla Klientów SGB

Przelew ekspresowy BlueCash

Od 02.02.2024r przelewy Blue Cash zostały wyłączone.

 

Od 02.02.2024r doładowania do telefonów zostały wyłączone.

Informujemy, że klienci Banku posiadający usługę InternetBankingu mają możliwość dokonywania natychmiastowych płatności online przez system PayByNet. Dzięki niemu, będziecie Państwo mogli natychmiast zapłacić za zakupy np. w serwisie ALLEGRO i wielu, wielu innych.

Płatności natychmiastowe PayByNet są bezpłatne dla klientów Banku Spółdzielczego w Stegnie.

Dla Państwa wygody przygotowaliśmy krótki dokument w formie PDF, który przedstawia przykładowe użycie szybkich przelewów Paybynet – <POBIERZ>

W skrócie o usłudze:

„PayByNet” to usługa płatności internetowych stworzona przez Krajową Izbę Rozliczeniową S.A.(KIR S.A.) Jest to elektroniczne polecenie przelewu z przekazywaną przez KIR S.A. w trybie on-line informacją o dokonaniu zapłaty. Oznacza to, iż po wykonaniu płatności za zakupy w Internecie, KIR S.A udziela sklepowi internetowemu gwarancji płatności, środki z przelewu trafiają bezpośrednio na konto sklepu, a zamówienie może zostać zrealizowane natychmiastowo. PayByNet to jedyna w Polsce usługa płatności internetowych, która umożliwia przekazanie środków pieniężnych bezpośrednio z rachunku bankowego Płatnika na rachunek bankowy Odbiorcy tj. (sklepu internetowego, czy konkretnego urzędu). Płatności przez Paybynet można dokonywać w sklepach internetowych oraz urzędach, które współpracują bezpośrednio z KIR w zakresie obsługi płatności bezpośrednich oraz korzystając z innych systemów transakcyjnych, tj.:
-Dotpay,
-Przelewy24,
-eCard,
-Tpay,
-CashBill,
-eService Online,
-IAI Płatności.

Więcej informacji o usłudze oraz uczestnikach można uzyskać na stronie www.paybynet.pl .

Sprawdź także

Internet Banking

Korzystaj z swojego rachunku, gdziekolwiek jesteś - wystarczy przeglądarka i dostęp do sieci.

Sprawdź

Oferta

Sprawdź naszą najnowszą ofertę rachunków, lokat i kredytów.

Sprawdź

Kontakt

Wejdź i skontaktuj się z nami przez www lub sekretariat@bsstegna.pl, tel 55 246 9090

Sprawdź