Finansowanie bieżących potrzeb obrotowych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej: doraźnych, sezonowych potrzeb kredytowych spowodowanych specyfiką produkcji lub świadczonych usług.
12 miesięcy.
Uzależniona od średniomiesięcznych wpływów na rachunek bieżący i przychodów, nie może być większa niż trzykrotność średniomiesięcznych wpływów na rachunki bieżące klienta w Banku w PLN za ostatnie 12 miesięcy i 20% przychodów za ostatni pełen rok, oba te warunki muszą być spełnione jednocześnie, a wpływy pochodzić wyłącznie z działalności gospodarczej, wpływy muszą zostać oczyszczone z pozycji jednorazowych, takich jak – uruchomienie kredytu, przepływy między rachunkami, zamknięcie lokaty.
Polski złoty – PLN.
Posiadanie w Banku rachunku bieżącego od co najmniej 6-ściu miesięcy – Bank może od tego wymogu odstąpić w przypadku przeniesienia rachunku z innego banku (6-ścio miesięczną historią rachunku), złożenie wniosku wraz z wymaganą dokumentacją, posiadanie zdolności kredytowej, zawarcie umowy o kredyt, ustanowienie zabezpieczenia spłaty kredytu.
Każdy wpływ na rachunek zaliczany jest na spłatę kredytu, powodując jego odnowienie o kwotę dokonanej wpłaty; ostateczna spłata następuje jednorazowo w terminie określonym w umowie.
Wszystkie stosowane w Banku formy zabezpieczeń, obligatoryjnie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, pełnomocnictwo do rachunku bieżącego.