Od 1 kwietnia 2021 r. wyłączamy aplikację Portfel SGB dla klientów indywidualnych.
Nie zalogujesz się już do aplikacji i nie skorzystasz z funkcji płatności mobilnych telefonem. Obsługa kart debetowych i kredytowych w PLN oraz BLIK również będą niedostępne.
Płacić mobilnie możesz też z użyciem portfeli cyfrowych. Dowiedz się więcej.
Korzystaj z nowej aplikacji mobilnej, SGB Mobile. Dowiedz się więcej.
Aplikacja Portfel SGB dla klientów instytucjonalnych będzie nadal funkcjonować, ale wyłączamy płatności kartami stokenizowanymi.
Możesz korzystać z pozostałych funkcji aplikacji, w tym dodawać karty, aktywować BLIKA czy wykonywać płatności BLIKIEM.
Płacić mobilnie możesz też z użyciem portfeli cyfrowych. Dowiedz się więcej.
Dzięki aplikacji Portfel SGB masz możliwość sprawdzenia środków dostępnych dla karty płatniczej wydanej w ramach Spółdzielczej Grupy Bankowej, podglądu historii transakcji dokonanych kartą, a przypadku posiadania karty mobilnej – dokonywania szybkich płatności zbliżeniowych za pomocą Twojego telefonu.
Karta mobilna umożliwia dokonywanie szybkich i wygodnych płatności zbliżeniowych za pomocą Twojego telefonu w każdym punkcie handlowo-usługowym w kraju i zagranicą, akceptującym transakcje zbliżeniowe Visa. Aplikacja wykorzystuje technologię HCE dzięki czemu jest całkowicie niezależna od operatorów telefonii komórkowej i posiadanej karty SIM (nie trzeba posiadać karty SIM NFC). Aby zostać posiadaczem karty mobilnej wystarczy pobrać bezpłatną aplikację Portfel SGB i udać się do najbliższej placówki Banku należącego do Spółdzielczej Grupy Bankowej oferującej karty mobilne (najbliższą placówkę Banku należącego do Spółdzielczej Grupy Bankowej znajdziesz na www.sgb.pl), gdzie po dopełnieniu formalności otrzymasz komplet danych do aktywacji na Twoim telefonie. Aby dokonać transakcji niezbędne jest włączenie komunikacji NFC i zbliżenie telefonu z odblokowanym ekranem do czytnika kart zbliżeniowych, jeśli w aplikacji masz włączone „płatności automatyczne’’. Jeżeli ta opcja jest wyłączona, to należy zalogować się do aplikacji i wybrać opcję „zapłać”dostępną pod wizerunkiem karty mobilnej. Do dokonywania transakcji dostęp do Internetu nie jest potrzebny, jednak jest konieczny w przypadku wygaśnięcia ważności kluczy niezbędnych do dokonywania transakcji lub ich wyczerpania.
Szczegóły oferty, w tym informacje o opłatach i prowizjach, dostępne są w placówkach Banku Spółdzielczego w Stegnie.
W celu zachowania maksymalnego poziomu bezpieczeństwa w korzystaniu z aplikacji Portfel SGB pamiętaj o: