Polityka ciasteczek COOKIES

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji:

Polityka Cookies

Zgoda!
Zgoda!
arrow arrow2 arrowsgb biznes czlowiek rolnictwo filtrowanie1 filtrowanie2 ikonkainfo kolkadopinu kwadracik okooutline partnerstwo pin solidnosc stabilnosc tradycja biznes czlowiek rolnictwo linkedin googlep scrollTo phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Nowa Bankowość Internetowa –

Nowa Bankowość Internetowa

Dzień dobry,

W związku ze zmianą systemu księgowego, od 11/03/2024 r. skorzystają Państwo z nowej wersji bankowości internetowej SGB24.

Co to dla Państwa oznacza?

• Numer konta się nie zmieni.
• Wszystkie karty płatnicze (poza kredytowymi) będą działać dalej. Nie trzeba ich wymieniać na nowe.

Co czeka Państwa w SGB24?

W bankowości internetowej SGB24 przez całą dobę możecie Państwo bezpiecznie i wygodnie zarządzać swoimi pieniędzmi.
Zaloguj się i…

• rób przelewy – zwykłe, walutowe, natychmiastowe (Express Elixir), wysokokwotowe (SORBNET),
• zarządzaj kartami,
• ustawiaj zlecenia stałe,
• zakładaj lokaty,
• sprawdzaj informacje o swoich kredytach,
• odbieraj powiadomienia SMS o stanie konta, płatnościach kartą czy odrzuceniu przelewu.

Każdą czynność w SGB24, która wymaga autoryzacji, będziecie Państwo potwierdzać jednorazowym kodem SMS wysłanym na numer telefonu wskazany w banku lub Aplikacją Mobilną “Token SGB”.

Logowanie

Do SGB24 zalogujecie się Państwo za pośrednictwem dotychczasowej strony banku – www.bsstegna.pl, przez wybranie przycisku ZALOGUJ SIĘ, który znajduje się w prawym górnym rogu i następnie wybranie logowanie do SGB24. Nowe dane do logowania prześlemy Państwu w odrębnej korespondencji.

Szczegóły

Więcej na temat SGB24 dowiesz się z Przewodnika dla Klienta, dostępnego na naszej stronie www.bsstegna.pl (górne menu “WIĘCEJ” – > ” PRZEWODNIK INTERNETOWY DLA KLIENTA”). Warto się z nim zapoznać przed pierwszym logowaniem.
Do końca 2024 r. możesz zalogować się do dotychczasowej bankowości internetowej używając obecnych danych logowania, ale od momentu uruchomienia SGB24 będzie to już tylko archiwum bez aktualizacji oraz możliwości wykonywania jakichkolwiek transakcji.
SGB24 wprowadzamy dla Ciebie sprawnie i mamy nadzieję , że nowa bankowość internetowa znacznie ułatwi Państwu codzienne bankowanie.

Aplikacje Mobilne

W powiązaniu z nową bankowością internetową działa aplikacja SGB Mobile, dzięki której możesz sprawniej zarządzać swoimi finansami na smartfonie. Jeżeli korzystasz już z SGB Mobile to, po przejściu na SGB24 dezaktywuj aplikację, następnie pobierz najnowszą wersję z Google Play (Android) lub AppStore (iOS) i aktywuj ponownie. Umożliwi to ponowne sparowanie aplikacji SGB Mobile z nowymi systemami i zapewni jej optymalne działanie.

Nowością jest aplikacja mobilna “Token SGB“, która zastępuje dotychczasowe autoryzacje mobilne w aplikacji “Nasz Bank”.

Kontakt

Na wszystkie pytania chętnie odpowiedzą nasi doradcy, dostępni przez całą dobę pod bezpłatnym numerem 800 888 888 lub – dla połączeń z zagranicy – 61 647 28 46 (opłata zgodna z taryfą operatora), a także pod adresem e-mail: call.center@sgb.pl.
Wszystkie dokumenty możesz od nas otrzymywać w formie elektronicznej. To nie tylko rozwiązanie dobre dla środowiska, ale też wygodne dla Ciebie. Koniec z przechowywaniem papierów – wszystko możesz mieć wygodnie i bezpiecznie skatalogowane, dostępne w każdej chwili! Przy najbliższej wizycie w banku powiedz doradcy, że chcesz wyrazić zgodę na przesyłanie dokumentów przez Moje dokumenty SGB. Życzymy zadowolenia podczas korzystania z naszych usług.

Z poważaniem
Zarząd Banku Spółdzielczego w Stegnie