Takie konto spoko to:
– 0 zł za konto, bez warunków
– 0 zł za kartę z unikatową grafiką, bez warunków
– 0 zł za krajowe przelewy przez internet
– 0 zł za wypłaty we wszystkich bankomatach w Polsce
– dostęp do płatności mobilnych i BLIKA
Konto dziecka i rodzica w jednym banku to m.in.:
Bezpieczeństwo – to Ty decydujesz, jak dziecko może korzystać z karty, jakie ma limity, możesz wyłączyć BLIKA, dezaktywować aplikację dziecka jeżeli np. zgubi telefon.
Edukacja finansowa – nie musisz już dawać dziecku gotówki, bo może posługiwać się kartą i BLIKIEM. Możesz nauczyć je robić przelewy, opłacać samodzielnie jakieś drobne zobowiązania.
Zachowanie kontroli – widzisz wydatki dziecka, masz podgląd do produktów i historii transakcji (konta, karty, BLIKA), a w przypadku dziecka poniżej 13 lat akceptujesz wybrane dyspozycje np. przelewy.
Krok 1.
Takie Konto SPOKO dla dziecka 0-18 lat z kartą płatniczą otworzysz zdalnie lub w placówce banku. Aby to zrobić to zdalnie, jako Rodzic / Opiekun prawny musisz mieć dostęp do bankowości elektronicznej – internetowej SGB24 lub mobilnej SGB Mobile. Przygotuj dokument tożsamości dziecka – paszport lub dowód osobisty. UWAGA! Do założenia konta online nie wystarczy legitymacja szkolna czy akt urodzenia dziecka.
Krok 2.
Zaloguj się do swojej aplikacji SGB Mobile lub bankowości internetowej SGB24. W aplikacji SGB Mobile wybierz opcję Produkty > Nowe konto dla dziecka, a w bankowości internetowej SGB24 wybierz E-wnioski > Nowe konto dla dziecka. Wypełnij wniosek, wybierz rodzaj karty dla dziecka (UWAGA! Karta jest dostępna od 6 r.ż.).
Krok 3.
Zapoznaj się z dokumentami (możesz je również pobrać na telefon lub komputer) i potwierdź zawarcie umowy hasłem SMS przesłanym na Twój numer telefonu. Konto jest już aktywne, a karta (jeśli została zamówiona) w drodze! Na Twój i dziecka adresy e-mail zostały wysłane wiadomości z kompletem dokumentów oraz instrukcją, jak aktywować aplikację mobilną dla dziecka – SGB Mobile Junior.
Takie Konto SPOKO jest rachunkiem rozliczeniowo-oszczędnościowym, prowadzonym dla klientów indywidualnych w wieku poniżej 18 lat. Przedstawiciel ustawowy oraz dziecko (właściciel rachunku) mogą dysponować środkami pieniężnymi, zgromadzonymi na rachunku, w ramach miesięcznego limitu zwykłego zarządu majątkiem dziecka, wskazanego w Regulaminie świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów indywidualnych. Zasady korzystania przez dziecko z rachunku są wskazanie w umowie, Regulaminie świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów indywidualnych oraz w Regulaminie korzystania z aplikacji mobilnej SGB Mobile.
WAŻNE! Konto w aplikacji SGB Mobile lub bankowości internetowej SGB24 może otworzyć tylko Rodzic, który: jest pełnoletni, ma PESEL, posiada produkt dla klienta indywidualnego w relacji właściciel/współwłaściciel i korzysta z aplikacji SGB Mobile, z kontekstu indywidualnego.
Jeśli rodzic otworzył dla siebie otworzył konto mobilne w aplikacji SGB Mobile i nie zweryfikował swojej tożsamości w placówce bankowej, to nie założy konta dla dziecka.
Pamiętaj, że jeśli Twoje dziecko aktualnie posiada inne konto w Banku Spółdzielczy w Stegnie, nie skorzystasz z oferty Konta SPOKO. W przypadku, jeśli dziecko posiada inny produkt lub w przeszłości było Klientem naszego Banku, proces zdalnego procesu otwarcia rachunku będzie wymagał osobistego kontaktu z placówką.