Polityka ciasteczek COOKIES

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji:

Polityka Cookies

Zgoda!
Zgoda!
arrow arrow2 arrowsgb biznes czlowiek rolnictwo filtrowanie1 filtrowanie2 ikonkainfo kolkadopinu kwadracik okooutline partnerstwo pin solidnosc stabilnosc tradycja biznes czlowiek rolnictwo linkedin googlep scrollTo phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Takie Konto Spoko –

Takie Konto Spoko

Tak dbamy o najmłodszych.

Konto dla osób w wieku 0-18 lat. Idealne na początek przygody z bankowaniem!

Takie konto spoko to:
0 zł za konto, bez warunków

0 zł za kartę z unikatową grafiką, bez warunków
0 zł za krajowe przelewy przez internet
0 zł za wypłaty we wszystkich bankomatach w Polsce
– dostęp do płatności mobilnych i BLIKA

Konto dziecka i rodzica w jednym banku to m.in.:
Bezpieczeństwo – to Ty decydujesz, jak dziecko może korzystać z karty, jakie ma limity, możesz wyłączyć BLIKA, dezaktywować aplikację dziecka jeżeli np. zgubi telefon.
Edukacja finansowa – nie musisz już dawać dziecku gotówki, bo może posługiwać się kartą i BLIKIEM. Możesz nauczyć je robić przelewy, opłacać samodzielnie jakieś drobne zobowiązania.
Zachowanie kontroli – widzisz wydatki dziecka, masz podgląd do produktów i historii transakcji (konta, karty, BLIKA), a w przypadku dziecka poniżej 13 lat akceptujesz wybrane dyspozycje np.  przelewy.

Krok 1.
Takie Konto SPOKO dla dziecka 0-18 lat z kartą płatniczą otworzysz  zdalnie lub w placówce banku.  Aby to zrobić to zdalnie, jako Rodzic / Opiekun prawny musisz mieć dostęp do bankowości elektronicznej –  internetowej SGB24 lub mobilnej SGB Mobile. Przygotuj dokument tożsamości dziecka – paszport lub dowód osobisty. UWAGA! Do założenia konta online nie wystarczy legitymacja szkolna czy akt urodzenia dziecka.

Krok 2.
Zaloguj się do swojej aplikacji SGB Mobile lub bankowości internetowej SGB24. W aplikacji SGB Mobile wybierz opcję Produkty > Nowe konto dla dziecka, a w bankowości internetowej SGB24 wybierz E-wnioski > Nowe konto dla dziecka. Wypełnij wniosek, wybierz rodzaj karty dla dziecka (UWAGA! Karta jest dostępna od 6 r.ż.).

Krok 3.
Zapoznaj się z dokumentami (możesz je również pobrać na telefon lub komputer) i potwierdź zawarcie umowy hasłem SMS przesłanym na Twój numer telefonu. Konto jest już aktywne, a karta (jeśli została zamówiona) w drodze! Na Twój i dziecka adresy e-mail zostały wysłane wiadomości z kompletem dokumentów oraz instrukcją, jak aktywować aplikację mobilną dla dziecka – SGB Mobile Junior.

Takie Konto SPOKO jest rachunkiem rozliczeniowo-oszczędnościowym, prowadzonym dla klientów indywidualnych w wieku poniżej 18 lat. Przedstawiciel ustawowy oraz dziecko (właściciel rachunku) mogą dysponować środkami pieniężnymi, zgromadzonymi na rachunku, w ramach miesięcznego limitu zwykłego zarządu majątkiem dziecka, wskazanego w Regulaminie świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów indywidualnych. Zasady korzystania przez dziecko z rachunku są wskazanie w umowie, Regulaminie świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów indywidualnych oraz w Regulaminie korzystania z aplikacji mobilnej SGB Mobile.

WAŻNE! Konto w aplikacji SGB Mobile lub bankowości internetowej SGB24 może otworzyć tylko Rodzic, który: jest pełnoletni, ma PESEL, posiada produkt dla klienta indywidualnego w relacji właściciel/współwłaściciel i korzysta z aplikacji SGB Mobile, z kontekstu indywidualnego.

Jeśli rodzic otworzył dla siebie otworzył konto mobilne w aplikacji SGB Mobile i nie zweryfikował swojej tożsamości w placówce bankowej, to nie założy konta dla dziecka.

Pamiętaj, że jeśli Twoje dziecko aktualnie posiada inne konto w Banku Spółdzielczy w Stegnie, nie skorzystasz z oferty Konta SPOKO. W przypadku, jeśli dziecko posiada inny produkt lub w przeszłości było Klientem naszego Banku, proces zdalnego procesu otwarcia rachunku będzie wymagał osobistego kontaktu z placówką.